ponedeljek, 23. september 2019

TU JE MOJ DOM, TU SEM DOMA


Sedmošolci so pri uri slovenščine ubesedili svoj pogled na dom, domovino, domači kraj.

Ljubezen do domovine je naša velika dolžnost, saj če izgubimo ljubezen do domovine, ne bomo več vredni, da smo Slovenci. V najhujših obdobjih fašizma so se Primorci in Primorke borili do konca, zato moramo biti ponosni, da smo del Slovenije. Do svoje domovine čutim vse, kar domovina mora imeti, to je ljubezen, prijateljstvo in mir. Pomeni mi zelo veliko, saj so se naši Primorci in Primorke borili, da smo lahko del nje. Le manj politike bi moralo biti, da bi se lahko vsi dokončno spoprijateljili in boljše bi se počutili.
Klara, 7. a

V Sloveniji se počutim lepo. Kljub temu da je majhna dežela, v primerjavi z drugimi, nam ponuja zelo veliko. Ponuja nam veliko narave in izletniških točk, kot so hribi, jezera, morje … Kraji po Sloveniji so zelo lepo urejeni in tudi v svojem kraju se počutim prijetno, ker ni preveč oddaljen od mojega doma. V bližini je veliko narave, igrišč, kjer se rada zadržujem s svojimi prijatelji. V bližini pa je tudi šola. V kraju, v katerem živim, se počutim prijetno in všeč mi je, da je to moja domovina.
Anika, 7. a

Začel bom s stvarmi, ki jih v svojem kraju obožujem. Živim v Vrtojbi in je nikoli ne bom zapustil. Tu so moji prijatelji in tu je moj domači kraj. Zraven moje hiše so Vrtojbensko-biljenski griči, po katerih grem velikokrat peš oz. s kolesom skupaj z mojo družino. V Vrtojbi mi je prelepo, saj ni toliko prometno kot v drugih večjih mestih. To je moj najljubši kraj.
Luka, 7. a

Do svoje domovine čutim nekaj močnega, nekaj česar se ne da opisati. Imamo jo zelo rada in ne morem si je predstavljati drugače. Pomeni mi vse na svetu. Tu mi je všeč in ne bi šla nikamor drugam. Tu imam prijatelje, družino, sorodnike. Tukaj sem se rodila in tukaj je moj dom. Boljšega doma si ne morem predstavljati.
Eva, 7. a

Opisal bom mesto Jesenice, v katerem sem živel večino življenja. Jesenice so manjše gorenjsko mesto, ki ležijo med Karavankami in Bohinjem. Pozimi tam zapade veliko snega ‒ otroci se kepajo in mestna drsališča zaživijo. Jeseni in spomladi narava obarva Jesenice v svoje pisane, čarobne barve. Poleti mi je bilo prav posebno všeč, ko sem se med počitnicami družil s prijatelji. Radi smo zahajali na najboljši sladoled v mestno pekarno ali se kopali na jeseniškem bazenu. Včasih sva z bratom hodila do reke Save. Jesenice so mi všeč, ker so v vsakem letnem času nekaj posebnega.
Florim, 7. a

Živim v Volčji Dragi. Tu sem od svojega rojstva. Živim z bratom, mamo, očetom, nono in nonotom. Živimo v hiši, ki ima dve stanovanji. V kraju, kje živim, se dobro počutim, saj je na vasi, je pa kljub temu blizu mesta. Ta kraj mi veliko pomeni, ker imam nanj veliko spominov. Ko sem bil majhen, mi je mama prepevala pesmice. Zelo rad se v svojem kraju vozim tudi s kolesom, saj je veliko čudovitih poti. Zraven moje hiše se nahaja pošta, trgovina in pekarna, tako se lahko peš odpravim kar tja, ko kaj potrebujem. Moj domači kraj mi je zelo všeč in ga ne bi zamenjal za nič na svetu.
Tim, 7. a


Doma sem v Biljah pri Novi Gorici. Ta kraj mi veliko pomeni, saj v njem živim že od rojstva. Ta kraj mi je všeč, ker je to zelo mirna vas, imam veliko sosedov in okoli sebe pogled na prečudovito naravo ter Biljenske griče. Vesel sem, da lahko v svoji domovini govorim slovensko, saj so se naši pradedi borili za vrnitev Primorske k Jugoslaviji. V domovini se počutim odlično, saj mi daje občutek varnosti.
Tine, 7. a

Do Slovaške čutim nekaj zelo lepega. Tam se počutim, kot da sem komaj prišla domov. Pomeni mi veliko. Slovaška bo vedno v mojem srcu, saj je to moj dom. Tam mi je zelo prijetno. Počutim se odlično, fenomenalno. Zelo sem žalostna, da nisem tam s svojo babico, stricem, tetami … Ampak nekaj pa vem: Doma ne naredi streha nad glavo, temveč ljudje ob tebi, ki jih imaš rad.
Alexandra, 7. a

V moji domovini Sloveniji so prijazni ljudje, lep narava in nekaj lepih mest. Blizu so gore, gozdovi, reke, morje, jezera ter mesta. Slovenija ne spada med večje države. Predvsem se poleti rad odpravim na Obalo, lepa pa je tudi pozimi, ko gremo na sneg. Slovenija ima seveda tudi veliko odličnih športnikov, ki ponosno nastopajo za slovensko reprezentanco oz. državo v veliko različnih športih. To je moja domovina, tukaj sem se rodil in tukaj živim.
Matia, 7. a
                                                                                                Mentorica: Tatjana Harej, prof.