petek, 8. marec 2024

SEDMOŠOLCI SO SPOZNALI RIMLJANE IN EMONO

V petek, 1.3., so se učenci 7. ABC  odpravili v Ljubljano. Učenci 7. B so bili v svojih opisih zelo raznoliki:

Všeč mi je bilo, ko smo bili v muzeju. Videli in slišali smo veliko zanimivih stvari. Všeč mi je bilo, ko smo s ščiti naredili formacijo želve. Ni bi bilo všeč, ker je bil dež in smo bili mokri.
            Nikita
Najbolj mi je bilo všeč držanje bodala, ščita in gladija, opazovanje različnih rimskih ostankov v muzeju, kip Emonca, tvorjenje formacije želve ter opazovanje sarkofaga.
            Nande

Zapomnila sem si, da je na sredi današnje Ljubljane vodnjak. Vodo v njem so porabljali za zunanje dejavnosti. Vodnjak je bil globok in narejen iz kamenja. Najbolj zanimiva stvar je bila grobnica- sarkofag.
            Zara

Emonci so imeli togo, ki je bila dolga 9m.
            Tristan

Najbolj mi je bila všeč kamnita piramida na obzidju Ljubljane, ki je bil kasneje edini prehod skozi obzidje. Naredil jo je zelo slaven slovenski arhitekt.
            Nicole

Obzidje Emone je bilo 500m× 400m dolgo. V centru Emone je bil trg. Na vseh straneh obzidja so bila mestna vrata. Videli smo tudi nekakšno prazno grobnico.
            Jani
Najbolj mi je na izletu v Ljubljano ostalo v spominu, da so imeli napredno kanalizacijo, da so se arhitekti trudili ohraniti rimsko obzidje in ostale objekte in da so kmalu po prihodu na naše ozemlje Rimljani zgradili ceste.
            Gaja
Všeč mi je bilo, ker smo v muzeju videli lepo ohranjene predmete kot so nakit, posode, otroške igrače, ki so jih našli v grobovih...
            Ema
Osupnilo me je, da so se Rimljanke v tistih časih poročale že pri 12. letih, pa tudi, da so Rimljani imeli praznik vsaj enkrat na teden.
            Mila

Všeč mi je bilo, ko smo hodili po Emoni in videli več ostankov obzidja, ki naj bi bilo 8 metrov visoko. V spominu mi je ostal tudi kip Emonca. Videli smo ga v muzeju in parku, kjer je bil ponaredek. V muzeju smo poslušali predstavitev o rimski vojski, se "bojevali" v formaciji želve ter preizkusili vojaško opremo, ki je bila kar težka. Super je bilo.
            Erin


MB