ponedeljek, 4. maj 2020

Razstava: Miha Pegan

POZDRAVLJENI!                                                                                                        
Moje ime je Miha. Hodim v 7.b razred in obiskujem Osnovno šolo Ivana Roba Šempeter pri Gorici. Živim v Novi Gorici in obožujem risanje in umetnost. Na kratko vam bom povedal kaj o svojem delu.
Najraje ustvarjam takrat, ko sem primerno razpoložen, tako da nimam določene ure. Če mi ob določenem času ne paše risati ali pa nimam idej, se ne silim, saj vem, da razpoloženje vpliva na končni izdelek. Prav tako ne rišem vsak dan, saj mi kakšen dan tudi ne gre.
Največkrat rišem v svoji sobi, kjer imam mir, a ker je veliko krat razmetana, pogosto rišem tudi na mizi v dnevni sobi=) . Ko rišem, običajno poslušam glasbo, da mi čas teče hitreje. Risanje je tudi ena izmed redkih stvari, na katere se lahko povsem osredotočim. Ko rišem, pogosto sploh ne vem kaj se dogaja okoli mene.
Za risanje uporabljam tehnični svinčnik (za skice), črn flomaster na vodni osnovi (da grem čez skico) in set 120-ih flomastrov na alkoholni osnovi za barvanje. Toliko flomastrov potrebujem, ker brez njih ne bi mogel prelivati barv in odtenkov. Navadni flomastri niso primerni, saj ne barvajo enakomerno, pogosto trgajo papir in se ne prelivajo.
Če sliko končam, tako kot sem si želel, mi jo je zelo lepo  opazovati, saj vem, da sem vanjo vložil veliko časa in truda. Za sliko si najpogosteje vzamem 6-7 ur, a risal sem tudi že 17 ur, kar mi je uzelo 3 dni. Najpomembnejše je, da ne hitim, saj mi skica najpogosteje vzame 1-1,5 ur, črna obroba 3-3,5 ur, barvanje pa 2-2,5 ur. Pomembno je tudi, da si uzamem odmor, če sem nervozen ali kaj takega.
Če ste si vzeli čas in prebrali to kratko predstavitev, sem vam zelo hvaležen.

Uživajte v razstavi!













Pripravila Neda Mikuž